Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

Goodbye! ... Helló!

2017.12.28. 14:59 | Loren Kriszta | Szólj hozzá!

Év vége van, ilyenkor illő zárást csinálni, levonni ezt-azt. Illő. De én nem teszem. :)

Csak egyszerűen jövök a következő évben is, hogy az a pár ember, aki kedveli soraimat, aki saját véleményét, gondolatait és életfilozófiáját látja megírva ebben a valójában ironikus blogban, megtalálja mindezt jövőre is. Hogy az engem utálók eztán is pazarolhassák erre az idejüket, hogy továbbra is a másolók, „ötletelők” bőségszaruja legyek. Már nem zavar, hiszen csak azt koppintják, akit, amit érdemes. Jól éltek belőle? Eladjátok, mint saját érzést, ötletet, gondolatot? Egészségetekre! Én továbbra is egyszerűen motorozni szeretnék, élni azt az életet, amit kialakítottam magamnak, és persze megírni, ami a pofámba csapódik, főként mert jövőre épp 30 éve lesz, hogy motorozni kezdtem egy ETZ-vel.

Jelenleg is több témám van a tarsolyban. Van, ami már "blog-kész". Van, amit már júliusban megírtam, de még mindig nem tudom feltegyem-e, mert politikailag kiforgatható, pedig szándékaim szerint továbbra sem szeretném bemocskolni magam. Ahogy továbbra sem fogok káromkodni, trágársággal szimpatizánsokat, követőket szerezni, és ahogy továbbra sem én vagyok a megmondó ember, a hibátlan. No és persze továbbra sem vagyok megvehető.

…és még valami biztos!

VASHENGER!!! :D  

ujje2_2.jpg


Címkék: köszöntő motorozás motoros blog Újév

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr8313529821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása