Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

Játékszer pózereknek

2016.02.21. 21:32 | Loren Kriszta | Szólj hozzá!

Épp egy éve írtam a ponyvázós divatról. Mármint a motorhoz és a talajhoz hegyesszögben kifeszített, sátorként funkcionáló ponyva alatt történő alvásról. Úgy gondoltam a jól festő fotók miatt tele lesz a net a szintén jól megkomponált képekkel. Tele lett. Nem kellett sok idő, és a piac máris reagált a jelenségre. Megszokhattuk már, hogy minden elképzelhetőt elvesznek tőlünk, és divattá degradálnak. Erről született már jó pár post nálam is, másoknál is. Amit ma láttam az a fent említett ponyva alatti alvás paródiává züllesztése.

Nézzük csak kik azok (pózeréket leszámítva) akik ezt a sátorozási formát választják. Ritkán bár, de előfordul hogy Harpagon-tudatú jómódúak élnek-e lehetőséggel, ám mégsem az ő általános táborozási módjuk. Jellemzően csóringerség és kalandozás együtteséé vadkemping kultiválásakor. Nem akarok sokat fecsegni. A lényeg az alább bemutatott ponyvázást imitáló, egyszemélyes sátor ára 649 svájci frank. Igen. Mai árfolyamon számolva 186.500 Ft! Kicsit körbenéztem milyen sátrat találok ezen az áron. Bármilyent. A töredékéért. Persze a lényeg az erős, vízhatlan ponyván, a könnyű felállíthatóságon van. Elképzeltem, ahogy a kettőnk két motorral történő nyaralásának költségvetését fedező árú sátorból gyors kunyhót ácsol a szerencsés egy távol eső, ámde tilos helyen, ahonnan mondjuk úgy, khm marha gyorsan kell távozni. Míg a 2 ezer forintos ponyvát simán otthagyod, ezt elkezdted összeszedni. Legyen fantáziád! ;)

cinikus_sator3.jpg

Szóval már megint kitaláltak gazdagéknak (nem neked Lajos! :P ) egy új játékot, amivel eljátszhatják a free szerepet. Hogy mindenben megfeleljen a kliséknek, természetesen a motor elejére applikálhatod, ahogy az ősök teszik a pokróccal, vagy a hálózsákkal.

cinikus_sator.jpg

Amúgy ötletnek nem rossz. Mondjuk úgy egy tízesért. De így, csak egy sznob baromság. Vagy lehet csak én keresek rosszul. :)

cinikus_sator2.jpg

 És hogy mindent lehet fokozni, kicsit lejjebb görgetve megtaláltam a jó öreg kanálgép "olcsóárasított", egy logótól kellő metamorfózison átment példányát.

cinikus_kanalgep.jpg

Mindössze egy dolog zavar. Nem az én ötletem. :D

 

Képek és a cikk forrása:

kicksarter

https://www.kickstarter.com/projects/297253449/exposed-motorcycle-bivouac


Címkék: sátor pózer vadkemping

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr438409712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása