Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

Benzinfüstös Tengerparti Homokozás Nyolcadszor– Roll’n’Flat 2022. Caorle

2022.09.17. 00:12 | Loren Kriszta | 4 komment

blog7_4.jpg

 

Körülbelül ötször álltam neki a 8. Roll’n’Flat verseny élménybeszámolójának. Aztán mindig félbehagytam egy-két mondat után. Rádöbbentem miért erőltessem? Szép volt, jó volt, szuper volt. Hosszú időre feltöltött. Ha rajtunk múlik, jövőre ugyanott.

Jöjjenek a fotók, videók. Idén többet beszélgettünk, barátkoztunk, lazultunk, nem tolakodtam a jó fotós helyekért. Ezért a futamokról nem nagyon vannak képek-filmek. Csak néztem, megéltem. Ami mégis rávarázsolódott a fényképezőgépemre hogy most ti is lássátok, az itt van.

A fotók zöme péntek délutáni-esti. Szombaton egyszerűen képtelenség volt olyan fotót készíteni ahol nem lógott bele strandpapucs, papa-mama, has. Két filmecskét vagdostam össze. Egyet a motorokról (akik most szerintem jóval kevesebben voltak mint korábban), és egyet az autókról. Mindkét film eredeti hanggal. Ha zenét akarsz dúdolj hozzá, tégy alá. Én maradtam a motorhangoknál.

Ha mégis érdekelnek futamos fotók, filmek, akkor nézd meg a 2018-as bejegyzésemet.

Jó böngészést!

  blog20.jpg

 

blog21.jpg

 

blog24.jpg

 

blog13_2.jpg

 

blog11_3.jpg

 

blog9_3.jpg

 

blog8_3.jpg

 

blog29.jpg

 

blog28.jpg

 

blog27.jpg

 

 blog25.jpg

 

blog23.jpg

 

blog19.jpg

 

blog18.jpg

 

blog17_1.jpg

 

blog16.jpg

 

blog15_1.jpg

 

blog14_2.jpg

 

blog3_3.jpg

 

blog5_3.jpg

 

blog4_4.jpg

 

blog31.jpg

 

blog6_5.jpg

 

 

blog2_5.jpg

 

blog1.jpg

 

blog10_4.jpg

 

blog26.jpg

 blog32.jpg


Címkék: hot rod harley-davidson Panhead Flathead Rolln Flat Beach race Ironhead Knucklehead USA Car

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr3917933273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loren Kriszta 2022.11.02. 22:24:57

@Szapper Gyula: Legújabb? Woody ellen? Lekerült? hmm.
Amennyiben a névazonosságot tisztázó posztra gondolsz, vázlatba tettem. Célját elérte, hiszen te is létrehoztál egy profilt és megírtad első hozzászólásod miatta.

Loren Kriszta 2022.11.07. 11:28:27

@Szapper Gyula: Nem, nem. Valójában ez sosem volt cél. :D Igazából nem értettem a hozzászólást, mert senki ellen nem szólt a poszt, hanem valaki mellett. De ha elmagyarázod mire gondoltál, megköszönöm.
süti beállítások módosítása