Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

A három H -Harlik, Hó, Hegy

2015.02.06. 19:55 | Loren Kriszta | Szólj hozzá!

 

snowclimb.jpg

A svájci motorépítő-párra a mumus közösségi oldalon akadtam. Nem, itt a nőnemű tag tevékenysége nem merül ki mellbedobós, csücsörítő szájú, baromságokat beszélő, műkörmös rudazat formájú alkatrészmarkolásban. Sandra valóban szerelő, ráadásul erről még papírja is van. Ő, és férje Marcus a veterán Harley-Davidsonokat kultiválják, kezeik közül e régi típusok ízléses újragondolásai kerülnek ki.

Hogy milyen minőségben, azt a díjazások is tükrözik. Nem szoktam hanyatt esni a show eredményektől, mert sok esetben és bizonyos kategóriákban előre lejátszott szponzorált műbalhé az egész, ám legfrissebb, díjnyertes motorjuk is tetszik. De erről majd később, egy másik postban.

A lényeg, hogy mióta rájuk leltem, figyelemmel követem őket. Így szereztem tudomást a január végi programról, pontosabban kettőről, két futamról.

Nem találtam hosszú történelmet, nem is akarok tudósítást írni, főleg úgy, hogy a jó meleg szobából osztom az észt, nem pedig ott vacogtam a tiroli hegyekben, ne adj isten akár egy motor nyergéből.

knuckle.jpg

Ami biztos, hogy a Harley & Snow Hillclimb versenyt már tavaly is megrendezték, igaz akkor más helyszínen. Idén Ischgl-ben volt a január 31.-i futam, sötétben késő délután, kora este, káprázatosan megvilágított pályán, hogy még látványosabb legyen. Négy kategóriában lehetett indulni, és Marcus a McSands Motor Shop képviseletében az öreg harlikat felvonultató kategóriában indult WL-jével. A verseny lényege, ki képes és mennyi idő alatt, felérni a kétezer méter hosszú pályán. Idén százan voltak merészek, és kellően hülyék. Volt itt minden. Öreg harley, fiatal, japán cross, német túra. Mivel Harley-Davidson nevét viseli a rendezvény és elsősorban a HD-kra koncentráltak. Amúgy engedélyezett mindenféle erotikus segédeszköz, úgy, mint szöges gumi, lánc, hólapát, tengelytáv hosszabbítás, ezúttal elsősorban a hátsó kerék irányába. Egyetlen dologból nem engedtek. A fék. Annak bizony működőképesnek kellett lennie.

wl.jpg

Nagyon hamar érkeztek a képek, filmecskék. Csatolok párat. Van egy pár perces videó, amiben beszélnek kicsit németül a miértekről, emiatt első körben úgy gondoltam megvágom, de aztán úgy döntöttem mégsem. Ez az ő játékuk, az ő filmjük. Legyen.

A képek közül elsősorban a régi harlikat megörökítőeket tettem fel, hiszen engem ez érdekel. De megadok forrást, ahol nézelődhetsz kedvedre.

http://www.meinbezirk.at/landeck/sport/harley-on-snow-in-ischgl-d1230786.html

Itt közel 300 fotóból mazsolázhatsz.

Természetesen nem ez az egyetlen hóban hegyre felkapaszkodó motoros őrültség, de ez az, ami a Harley nevet viseli.

csirke.jpg

 

Képek forrása: McSands Motors Shop Facebook profilja.

www.ischgl.com

vigyor.jpg

 

showclimb.jpg

 

climb2.jpg

 

climb.jpg

 

hofust.jpg

 

cel.jpg

 

knuckle2.jpg

 

hill.jpg

 

 


Címkék: harley-davidson snow hill climb motoros hegyi felfutó

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr117147561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása