Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

Elhasználva

2015.03.22. 15:39 | Loren Kriszta | 2 komment

Igen, ide is eljutottam. Csendben sunnyogok, csak nehogy kiderüljön motoros vagyok. Motoros?! Mai mércével mérve úgy érzem- szerencsére- nem. Mikor mégis kiderül hogy motorozom, jön a kikerülhetetlen második kérdés. Milyen motorod van? Most hazudjak?! Erre inkább csendben csak annyit válaszolok: Nem akarod te azt tudni. Emberünk/asszonyunk ekkor szerencsés esetben megrántja vállát és lenagyképűzve békén hagy. Kevésbé szerencsés esetben tovább faggat. Mikor kibököm a választ, már látom arcán a sztereotípiát. Sok millás csicsa járgány, az ország egy havi GDP-jének megfelelő összegű rongy, kávézás a korzón, felvonulások, pózolós szelfik és a többi. Ekkor még egy erőtlen próbálkozást teszek, és bedobom. Az évjárata 1975, és amit most is látsz rajtam, az a motoros szerkóm. De ezt már a falnak mondom, nem számít.

Tehát milyen is vagyok? Épp az ellenkezője annak a képnek ami ma a motoros szóról bevillan neked.

Hogy miért fontos ez? Mert egy szubkultúrát elhasználtak a divat oltárán mint egy rongyot. Ezért.


Címkék: motor szubkultúra előítélet harley-davidson motorosok címkézés harli

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr707291653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bq 2015.03.24. 11:33:00

Úgyse mondok újat vele, de aki egy márkához kapcsolt sztereotípia alapján könyvel el valamilyennek, azzal kb. úgy sincs semmi, amit kezdened kellene. Tartozni meg azt hiszem, nem oda tartozol, amit már elhasználtak... a tiedet-tieteket még csak most kezdik...
Én meg "suzukis" vagyok, és ugye "köztudott", hogy azok a leggagyibb-legteszkósabb minőségben összerakott motorok a japánok közül, sz*r széthullósak, kopik a fényezésük, ilyenek... szóval a közel 100ezer alatt ezek szerint már vagy két motorgenerálon biztos túlvagyok... nyilván... ;)

Loren Kriszta 2015.03.25. 07:31:29

Nem márkákhoz kötötten érzem a jelenséget, de az általam használt és favorizált márkával a közvetlen tapasztalataimat tudtam leírni. De ha lenne egy zöld Kawasakim, akkor én lennék a 200-zal száguldó donor és tömeggyilkos, stb. Nem, én ebben az esetben (is) konkrét emberekre, és a velük hasonlatosakra gondoltam. Azaz, hogy mire asszociál a plebsz, ha meghallja a motoros szót. Ami csak azért érdekes, mert számomra még a gondolat is bántó hogy velük azonosítsanak.
Bár vannak pozitív tünetei is a nagy számok törvényének. Ma már egy benzinkúton tuti nem mi vagyunk az egyetlen motorral beállók. Így priváték körbejáratják szemüket, és végre már nem nekünk teszik fel "fontos és informatív" kérdéseiket. Mennyibe került, mennyivel megy és hány köbcenti". :)
süti beállítások módosítása