Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

Veterama 2013 videó

2013.11.12. 11:31 | Loren Kriszta | 2 komment

Outsider munkámban egy konferenciára készítettem -szakmai segítséggel- egy harminc perces filmet.Ez a munka annyira megtetszett, hogy amolyan Tanúsan -kicsi, sárga de a miénk - egyszerű eszközökkel belevetettem magam a videó készítésbe. Első próbálkozásaim áldozatának egyike az idei német Veterama börzén készült képekből álló rövidke.

 

 


Címkék: veterán börze shovelhead vashenger veterama videó készítés

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr795628946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loren Kriszta 2014.10.12. 11:41:51

Valaki gyorsan lehúzta a youtube-on. Kíváncsian várom az indoklást. Hadd tanuljak! ;)
Én így láttam a börzét. Te hogy?

Loren Kriszta 2014.10.12. 12:11:42

Megnéztem honnan érkezett. Németország. Hibát követtem el. '60-as évekbeli szörfzenét tettem alá, nem sramlit. :)
Vagy ilyen képeket kellene készítenem joviális polgárokkal:
veterama.de/de/galerie/bilder/mannheim--2013
süti beállítások módosítása