Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

Cafe Racer Shovelből?

2011.01.23. 16:04 | Loren Kriszta | Szólj hozzá!

Vannak akik számára Shovelhead minden 1966-tól 1984-ig gyártott Harley. Vannak akik csak a Big Twineket tekintik shovelnek, a vas spori pedig egy külön kaszt, az Ironhead. Én utóbbiak közé tartozom. Mikor elkövettem az Ironhead alapú Cafe Racereket felvonultató írást, megfogalmazódott bennem egy önkritika. Ahhoz képest, hogy shovel oldal (www.shovel-head.hu ), a legtöbb írás ironhead központú. Persze minden szentnek maga felé hajlik a keze, hát még az ördögnek. :)

De hogy ezt a hibát némileg renováljam, elkezdtem kutakodni. Beigazolódott amit sejtettem. A shovel nem való cafe racernek! Persze lehet ezzel vitatkozni, hiszen ez egy szubjektív vélemény, ezért gyorsan hozzá is teszem: szerintem.

Hogy miért?
Itt az a pár kép amit órákig tartó hosszas keresés után találtam. Önmagukért beszélnek. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezen tankon például mintha Junak grillrács lenne…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ez pedig egy (erről az oldalról) egy alternátoros Panhead hengerfejes burtál Pan vagy Shovel, de ez is fura látvány:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ti is úgy látjátok, hogy a Shovel gyönyörű, de hatalmas blokkját nem a cafe racer formának találták ki? Vagy ha a divatból dobálni való stílustiszta jelzőt nézzük, akkor a Shovel mint cafe racer stílusidegen. Szerintem. :)
 
 
 Ez viszont csinos, igaz ez megint Ironhead szívű:
 
 

 


Címkék: harley cafe racer shovelhead ironhead shovel panhead

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr742607516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása