Cinikus motoros

Ez motorozás közbeni, motorozással kapcsolatos gondolataim helye. Nem észosztás, nem én mondom meg a tutit. A hozzám hasonlóan gondolkodó őskövületekhez szólok, a magam kedvére. Ha nem ilyen vagy, csak frusztrálni fognak e sorok, sőt, legtöbb esetben érteni sem fogod a finom célzásokat, iróniát, mondanivalót. De biztos megvan a magad helye ... csak máshol. Tehát vigyázat! Felkavaró tartalom következik. :)

Friss topikok

HTML

Születés

2010.10.24. 18:00 | Loren Kriszta | Szólj hozzá!

Tegnap volt egy kis időm, gondoltam megírom a Veterama-szombatot, ám előtte letöltöm az e-maileket. Nos, nem elég, hogy mobil internetem van, ez párosul egy teljesítményben kihívásokkal küszködő laptoppal. 
Tehát rákattintottam a letöltés gombra. Négy levél érkezését jelezte, amiből az elsőt el is kezdte letölteni. Töltötte, töltötte és csak töltötte, immár hosszú percek óta ...ugyanazt. Erre a címre a shovel-heades dolgok érkeznek. Elkezdtem tippelgetni ki az aki lefagyasztani készül a rendszeremet és mivel egyre morcosabb lettem, különböző voodoo praktikákat agyaltam ki számára.


Aztán bő negyed óra (!) múlva megérkezett az első levél. Rásandítottam a feladóra és elvigyorodtam. A levél 5 darab, egyenként két megás képet tartalmazott. Innentől már tudtam, hogy kb. 3 hasonlóra számíthatok, és csak reménykedtem benne a szolgáltató is úgy akarja, hogy megérkezzen, különben elölről kezdhetem az egészet.
Szóltam A pasinak, hogy úgy vélem ennek valódi címzettje ő és megnyitottam…innentől nem volt többé helyem a gép előtt. Ülő Bika odafagyott. :)


Érkeztek szép LASSAN a további képek is. Ülő Bika tekintette, arcvonásai pedig átszellemült formát öltöttek. Két hete idegrendszerét borzoló alkesz autó(nem)szerelőnk ráncmélyítő kozmetikai tevékenysége (és cafatokra tépésének saját testemmel történő megakadályozása ) egy pillanat alatt tovaszállt.
Születés pillanatai ezek. Több mint egy éves várakozás után végre összeáll a Shovel blokk. :) Egy „szaros csapágyra” kellett ennyit várni. Már minden elképzelhetetlen helyet mozgósítottunk. Aztán egy héten belül lett kettő is. Sebaj, jó lesz pótlásnak. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Ő még a „bent a csapágy” tudatával ül és néz ki a fejéből, de az utolsó levél utolsó képét én már láttam. 
Már ő is… úgy bámul a monitorra, mint azok a friss apukák, akiknek megmutatják új, autonóm ébresztőórájuk képét. 
Aznapra elfelejthetem a gépet. Ürügy mindig van miért kell elhaladni mellette, és ha már elhaladt, „véletlenül” mindig rátapint az egérre. Így a képernyőkímélőnek nincs lehetősége beindulni. Naná! Nehogy egyetlen pillanatra is eltűnjön a manifesztálódott álom!


Megindul a tervezgetés. Igen! Napokban hazahozhatjuk az újszülöttet, hogy befejezzük az alkotást.

Ez a gyerek biztos nem fog besárgulni. ;) 

 


Címkék: harli shovel; shovelhead; blokk; csapágy; főtengely;

A bejegyzés trackback címe:

https://cinikusmotoros.blog.hu/api/trackback/id/tr602395570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása